fredag 16 maj 2008

Nu börjar nedräkningen

Idag har jag gjort min absolut sista hela arbetsdag på Proton och det måste jag säga känns väldigt skönt. Jag har nästan raderat ut mig själv, tömt Outlocken och Utforskaren, rensat ut/ur alla pärmar och skåp och har i stort sett lämnat över alla mina arbetsuppgifter till de som ska sköta det framöver.
Jag blev avtackad av Caretec och Lighting idag, och det på ett riktigt grundlurat sätt. Ulrika ringde och undrade om jag var stressad, hon skulle nämligen behöva lite hjälp med några hem-PC som skulle upp till oss. Jag lovade komma ner och hjälpa till trots arbetsbördan, så jag tog med mig "pirran" och gick. När jag anlände blev jag lite misstänksam, det var fel personer där och en märklig känsla infann sig. Min misstänksamhet infriades också då Jerry kom med en stor härlig skål full med jordgubbar, de doftade sagolikt, och tackade mig för min hjälpsamhet och alltid glada och positiva bemötande samt att de önskade mig lycka till. Det kändes verkligen härligt, jag blev jätteglad och det var en riktig kick för självförtroendet.
Jag kan intyga att "gubbarna" smakade lika gott som de doftade med lite vaniljglass och grädde.

Inga kommentarer: