fredag 13 juni 2008

Sista kvällen med gänget

Den 29 maj blev den sista kvällen med mina närmaste arbetskamrater på Proton och det blev en riktig kanonkväll i all enkelhet. Helt i min smak. Vi träffades Mona, Kicki, Anneli, Anja, Petra, Inger, Marie, Milena och David och Charlotta med sina barn på Osudden där vi grillade korv, pratade, doppade fötterna i vattnet och bara hade det riktigt mysigt. Jag fick en härlig trädgårdsbok som heter Latmansträdgården, ett annorlunda blomsterarrangemang och en flaska vin. Det uppskattar jag verkligen.
Jag har nu hunnit lästa boken och den är verkligen inspirerande, jag har fått massor av tips att förverkliga i sommar.
Inte nog med detta utan på måndagen därefter träffade jag Christer på en parkeringsplats där han förärade mig 2 fina Amarone-viner som tack för denna tid, själva platsen var kanske suspekt men jag hade ingen lust att åka till Proton. Men det fick jag nog allt i alla fall då Anneli lurade mig dit och då kom Leif och Inge med en avskedspresent som inte gick av för hackor, en gästgifverihelg för 2 personer på Brösarps Gästgifveri, se bifogad länk http://www.brosarpsgastgifveri.se/paket.asp, vilket är ett toppenmysigt ställe som jag hört talas om tidigare, så vi har bestämt att vi ska åka dit i augusti och förutom att bara njuta även spela golf.
Med tanke på hur detta började måste jag säga att jag är väldigt nöjd och tycker det har fallit väldigt väl ut.

Inga kommentarer: