söndag 5 oktober 2008

Årets bedrift på golffronten

Idag har jag gjort någonting som jag inte trodde att jag någonsin skulle utsätta mig för.
Vi har varit iväg på den årliga utflykten tillsammans med övriga golfvärdar, vilken i år gick av stapeln på Isabergs GK, http://www.isaberggolf.com/ . Allt frid och fröjd så långt om det inte varit för det erbarmligt dåliga vädret. Det har regnat och blåst från det vi gick upp i morse kl 06.00 tills vi kom hem alldeles för en liten stund sedan. Rudolf har ju alltid skrattat åt mig då jag för många år sedan konstaterade att jag behöver inga regnkläder för jag spelar inte golf när det regnar, men uppenbarligen har jag kommit på andra tankar numera för jag kunde istället konstatera att det är väl en himla tur man har så bra grejer att man slipper bli blöt under regnstället.
En jättetrevlig bana som jag gärna återkommer till när solen skiner för då visar den sig väl från sin allra bästa sida.

Inga kommentarer: