fredag 27 mars 2015

Besök hos Bruno

Idag var vi på Kratten hemma hos Bruno för första gången och busade runt i trädgården.
Hon la sig när kopplet var på
Kiri är verkligen en liten tuff och morsk fröken, hon var lite avvaktande så länge hon hade kopplet på sig men så fort jag släppte henne lös så slängde hon sig formligen på Bruno. Trots de vilda lekarna kom hon faktiskt när jag ropade på henne, vilket jag tyckte var fantastiskt, men jag kanske inte ska dra för förhastade slutsatser av det, det var nog en (eller flera) tillfällighet/er, hmm!
Bruno tyckte nog hon var lite jobbig till slut såg man när han lyfte på huvudet och gav henne en hopplös blick, vi fattade ju det men inte hon inte.
När jag till slut fick med henne för att gå Strandvägen hem så fick jag bära henne bitvis, och det protesterade hon ju inte emot, så hon var rejält trött efter aktiviteten och sov hela eftermiddagen och kvällen i stort sett, orkade inte ens äta.

Inga kommentarer: