tisdag 12 maj 2009

Long Time No See, eller snarare, No Writing

Nu var det länge sedan jag var här och skrev något, men det är mycket nu....
Från att det varit lugna gatan och jag i stort sett kunnat göra vad jag vill är det till att sitta på skolbänken från halv nio till fyra i stort sett varje dag. Då begränsas ju aktiviteterna på fritiden ganska drastiskt och det känns som tiden inte riktigt räcker till. Men jag vänjer mig väl successivt.
Är det något som däremot inte tagit det lugnt i år är det naturen, den har ju formligen exploderat. Så som jag höll på och tjatade om att våren aldrig infann sig, men när den väl gjorde det gick det undan och nu känns det nästan som sommar i vissa avseenden.
Jag var ute och fotade lite ikväll och det är otroligt vad det är fint nu. Har bara tagit lite bilder i trädgården men såg på promenaden med Quinta att även liljekonvaljerna precis slagit ut.

Inga kommentarer: